zaterdag 24 augustus 2013

En toen was er nog maar één

De dag begon een stuk rustiger, met drie pups ipv vijf.
We hebben ze nog even in de buitenren gedaan,
waar ze heerlijk genoten van het ochtendzonnetje.
Nog eventjes met z'n drietjes.......
Vandaag werden weer 2 pups opgehaald.
 
 
De rust was van korte duur.
Wat we de hele week al hadden verwacht,
gebeurde op de laatste ochtend:
de kleine monstertjes braken uit!
Groot feest voor de pups, maar  zo werden
ze wel lekker moe. Dora en Floortje hadden
vandaag nog een hele reis voor de boeg.



                                   Voor de laatste keer knuffelen met Dora !

 
                                 Dora gaat bij Ramon Helmus en Rosanna Schliszka en Miah
                                 in Leeuwarden wonen.
                                 Dag lieve dartele Dora, heel veel geluk gewenst met elkaar!!!
 
Ramon en Rosanna waren de straat nog niet uit toen de volgende pupafnemers de straat in reden!
 
 

                                            Serina van Pomeren en Dennis Hilligers kwamen
                                            Floortje halen, en nemen haar mee naar Amstelveen.
                                            Dag lieve vrolijke Floortje heel veel geluk gewenst
                                            met elkaar!!!
                                   
                                            Ook nog even een afscheidsknuffel voor Floortje!!

 
 
En toen hadden we alleen de kleine Duco nog!
 
 
Skipper pakte het allemaal heel goed op en heeft gelukkig
Duco nog om over te moederen.
Ze heeft zich een geweldig moedertje getoond, en prachtige pups afgeleverd!
 
De pups hebben allemaal een goed tehuis gekregen, en we hopen nog regelmatig
te horen hoe het met hun gaat!
Het was leuk om te horen dat zoveel mensen het blog volgden,
iedereen bedankt voor de reacties, attenties, bezoekjes en telefoontjes.
We kijken terug op een drukke, maar schitterende tijd.
Het is zo leuk om te zien hoe de pups worden geboren en in korte tijd zo'n snelle
ontwikkeling doormaken!
Het blog komt nu op een laag pitje te staan.
Met enige regelmaat zal ik wat foto's plaatsen als ik deze van de nieuwe eigenaren krijg.
En natuurlijk van onze eigen Skipper en Duco!
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ik wens alle nieuwe baasjes heel veel plezier en geluk met hun markiesjespup .
    Met veel plezier heb ik het blog gevolgd en meegenoten van dit nestje .
    Zoveel herkenning omdat Yara zelf net een nestje heeft gehad en ik schoot dan ook in de lach om de uitbraak van de puppies hahaha .
    De laatste avond van het nest had ik ook ineens weer 4 puppies in de kamer lopen omdat ze ontsnapt waren uit de puppiekamer .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens de nieuwe eigenaren heel veel geluk met hun pupjes.
    Het was een plezier iedere keer weer je blog te lezen Lineke.
    Erg bedankt voor alle verhalen en foto´s en filmpjes.
    Ik heb er van genoten.

    Jullie heel veel plezier met de kleine Duco.
    Ik ben benieuwd naar de avonturen van mamma Skipper en zoon Duco.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb met veel genoegen je Blog gevolgd.
    Alle nieuwe eigenaren veel geluk en plezier van hun nieuwe gezindslid
    En Lineke en Chris heel veel geluk met jullie Duco

    BeantwoordenVerwijderen