woensdag 31 juli 2013

dag 31

Vannacht een kabaal beneden,zowel de pups als Skipper waren van slag.
Wat bleek nu: reutje wit liep in de puppyren en kon niet terug in de werpkist omdat ik het deurtje ervoor heb s'nachts.
Het lijkt me onmogelijk dat de pup er over heen kan, ik vermoed dat hij bij Skipper aan een tepel is blijven hangen toen die eruit sprong. Toch voor de zekerheid het extra plankje ervoor gedaan, zodat het deurtje nu net zo hoog is als de wanden.
Skipper is nu serieus met de opvoeding begonnen en nu de pups langzamerhand op vast voedsel overgaan mogen ze niet zo vaak meer bij haar drinken.
Het is vermakelijk om te zien hoe de pups door de pap heen lopen,maar ik heb er geen werk van,
Skipper poetst zowel de ren als de pups schoon. De poepjes ruimt ze ook nog grotendeels op,ik probeer dit wel te voorkomen, maar ze is erg snel.

Vanmiddag kwamen Peter en Marian met papa Jens op kraamvisite, erg gezellig!
En ja hoor, Jens vindt Skipper nog steeds een lekker ding!

Jens



Er gaat niets boven puppysnuiven


Wat gebeurt er allemaal?

Pap en mam bekijken samen het resultaat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten